skip to Main Content

Pentru multe companii site-ul web reprezintă primul contact cu clienții și locul unde aceștia își fac prima impresie.
Un site web de succes este construit în jurul utilizatorului și îi oferă acestuia atât toate informațiile de care are nevoie dar și o experiență de utilizare cât mai ușoară.
Se spune că prima impresie contează, acest lucru fiind mai ales adevărat în online…


De aceea este important să te asiguri că site-ul îndeplinește următoarele 7 aspecte:

1. Este ușor de găsit

Pe lângă o adresă web care este sugestivă cu brandul sau cu obiectul de activitate al companiei, este nevoie ca site-ul să fie relevant pentru Motoarele de căutare.
Adică, să conțină cuvinte cheie pe care un utilizator le-ar folosi să-ți găsească oferta de servicii sau produse.
Motoarele de căutare precum Google, determină relevanța unui site și stabilesc poziția în listările de căutare, prin localizarea și frecvența cuvintelor cheie.

 

2. Are un design simplu și unic

Trebuie luat în calcul ce impresie vrei să lași potențialilor clienți și ce mesaj să fie transmis.
Luând în considerare aceste aspecte, atât homepage-ul cât și celelalte pagini trebuie să răspundă la eventualele întrebări ale vizitatorilor.
Secretul este ca paginile să nu fie supraîncărcate cu imagini sau animații care pot distrage clienții de la mesajele importante.

 

3. Conținutul este interesant și de actualitate

Conținutul la care au acces vizitatorii trebuie să fie corect și să transmită informații relevante.
Clienții tind să acceseze un site de mai multe ori până să ia o acțiune – fie că e vorba să comande sau să programeze o întâlnire.
Este deci necesară oferirea de informații corecte și interesante în legătură cu produsele sau serviciile oferite astfel încât aceștia să revină.

 

4. Este ușor de navigat

Trebuie să te asiguri că navigarea utilizatorilor în site este ușoară și mai ales intuitivă.
Foarte importantă este și performanța site-ului, cu cât încărcarea paginilor este mai rapidă cu atât vizitatorii petrec mai mult timp.
Tot la performanța site-ului, este bine să ții cont și cât de bine este optimizat pentru diferite dispozitive. O optimizare bună îți oferă siguranța că informația din site este disponibilă oricând atât pe desktop cât și mobil.

 

5. Conține Testimoniale sau Recenzii

Indiferent că este o pagină separată sau doar o secțiune în homepage, testimonialele oferă credibilitate.
Recenziile reprezintă un factor decizional care contribuie la credibilitatea firmei în ochii clienților. Așa că este bine să fie prezente pentru că părerea altor clienți ajută la atragerea de noi clienți.

 

6. Are FAQ sau Suport

Prezența serviciilor de asistență pentru client este un alt aspect care oferă siguranță clienților.
Asistența poate să vină în funcție de domeniul de activitate, sub formă de Suport telefonic, e-mail sau listă de întrebări frecvente ( sau amândouă, de ce nu? )

 

7. Are secțiune mass-media – Blog

Tot la capitolul secțiuni importante, intră și Blog-ul sau o secțiune pentru comunicate.
Aceste pagini oferă afacerii tale oportunitatea de a avea o legătură mai personală cu vizitatorii. Aici este locul în care se postează articole fie despre produse/servicii oferite dar și idei despre alte evenimente externe.
Articole, comunicate de presă sau bibliografii ale persoanelor din companie… toate acestea contribuie la crearea unui buletin de știri online.

 

Back To Top