Cum conectează un sistem CRM angajații, clienții și partenerii?

Cum conectează un sistem CRM angajații, clienții și partenerii?

Distribuire

[Nr. voturi: 7 Nota medie: 5]

Antreprenorii sunt într-o continuă căutare pentru a crea cele mai bune strategii. Dezvoltarea unei afaceri necesită gestionarea și monitorizarea, în mod constant, a clienților, angajaților și partenerilor.

Acum imaginați-vă că faceți toate acestea din platforme diferite.

De ce întreprinderile sunt încă reticente?

Softul CRM a fost creat inițial pentru a ține evidența informațiilor despre clienți. Această percepție există încă în mintea proprietarilor de întreprinderi mici și mijlocii. Cei reticenți se abțin de la a investi în CRM, care în opinia lor este încă o aplicație autonomă de gestionare a clienților. Întreprinzătorii trebuie să înțeleagă și să conștientizeze care este rolul actual al unui sistem CRM. Un soft CRM a crescut și a evoluat într-un program care poate urmări vânzările, crea/executa oportunități de marketing și îmbunătăți interacțiunile clienților cu serviciile.

Software-ul CRM AMC a făcut posibilă și ușoară pentru întreprinderi gestionarea tuturor stakeholder-ilor dintr-o singură platformă. De la monitorizarea interacțiunilor cu clienții, plata furnizorilor, analizarea campaniilor de marketing până la urmărirea fluxului de muncă al angajaților – sistemul CRM AMC ajută la gestionarea lor zilnică.

Lucrul în echipă este important pentru atragerea noilor clienți

Experții sugerează că întotdeauna afacerea are de câștigat dacă se lucrează în echipă pentru potențialii clienți. Rezultatele sunt mult mai bune și, cel mai important, mai prompte. Cu CRM AMC – o singură platformă – datorită informațiilor partajate, echipele de vânzări și marketing realizează munca într-un ritm mai rapid și se asigură că potențialii clienții și clienții actuali nu se pierd. De asemenea, în absența unui membru al echipei, altul îl poate înlocui imediat datorită istoricului din sistemul CRM.

Lucrul împreună ca echipă și schimbul de documente și informații duce inevitabil la o mai bună colaborare. Prin utilizarea instrumentelor de colaborare online, integrate în platforma CRM AMC, angajații nu distribuie doar cele mai recente date despre companie, clienți, potențiali clienți, furnizori sau parteneri, ci împărtășesc informații valoroase între ei pentru a lucra cu mai multă productivitate.

 

Sistemul CRM AMC funcționează foarte bine ca bază de date cu mai mulți utilizatori, unde fiecare computer funcționează independent, iar platforma CRM AMC sincronizează toate modificările venite din partea tuturor utilizatorilor. Această funcționalitate este extrem de utilă pentru birourile care împart aceleași informații, calendar și contacte.

AMC WebSoft, prin crearea platformei CRM AMC,  a integrat procesele, oamenii și tehnologia pentru ca aceasta să se constituie într-o platformă centrală pentru vânzări, marketing, servicii și colaborare. Obiectivul este de a oferi o vizibilitate completă asupra afacerii. Folosind aplicația CRM AMC, echipele de marketing și vânzări lucrează împreună pentru a crește și identifica oportunități de vânzare, a crea oferte și a sprijini clienții.

Descoperă platforma CRM

Distribuire

Scris de: AMC WebSoft