skip to Main Content

Procesul de facturare simplificat

Cu o abordare inovatoare și integrare perfectă, îți oferim soluții eficiente pentru gestionarea procesului de facturare, ajutându-te să economisești timp și să te concentrezi pe dezvoltarea afacerii.

O afacere de succes are nevoie de parteneri de încredere.

despre-facturare-amcwebsoft

Program de facturare online

Cu ajutorul programului AMC facturare, procesul de facturare electronică devine o experiență simplă și eficientă. Sistemul nostru automatizează facturarea, reducând semnificativ erorile umane și timpul necesar pentru emitere. De la generarea facturilor până la trimiterea către clienți, totul este gestionat în mod automatizat.

Setări date companie

De aici începe totul. Configurează datele companiei, logo, adrese de email, conturi bancare, semnătură, cota TVA, serii documente și acestea vor fi preluate automat pe documentele emise prin intermediul CRM-ului: oferte, contracte, acte adiționale, facturi fiscale și chitanțe.

Administrare clienți

Management productiv înseamnă parteneriate pe termen lung. Noi te ajutăm să gestionezi cu ușurință clienții, serviciile, evenimentele, ofertele, contractele, facturile și încasările. Adaugă datele clienților și îi poti contacta direct din CRM telefonic, prin WhatsApp sau mail.

Administrare servicii companie

Pe platforma CRM AMC ai toate serviciile organizate sub formă de tabel. Acesta a fost structurat în așa fel încât vei putea realiza/genera diverse comparații, analize, rapoarte, sau oferte. Detaliile importante despre servicii, prețuri se pot descărca în format PDF și Excel.

Emitere facturi fiscale, setare facturi recurente

Emite facturi fiscale online în patru monede (leu, euro, dolar american, liră sterlină). Setează facturi recurente pentru serviciile prestate, iar acestea se vor emite automat la data setată de tine. Facturile emise pot fi trimise clientului pe e-mail sau pot fi salvate în format PDF și în format e-factura.

Evidență încasări

Ține evidența încasărilor companiei și emite chitanțe fiscale prin intermediul platformei CRM. Trimite automat notificări de plată clienților, prin e-mail, cu un număr de zile stabilit de tine, înainte şi / sau după data scadentă a facturii fiscale.

Generare rapoarte

Generează automat rapoarte referitoare la clienții potențiali și clienții noi adăugați în CRM, ofertele create (concretizate sau neconcretizate), contractele generate, facturile emise (încasate sau neîncasate), încasările companiei și plățile facturilor către furnizori dintr-o perioadă de timp aleasă de tine.

Integrare terți

Integrare plată cu cardul: Procesatoare de plăți online NETOPIA Payments și EuPlatesc. Export facturi în format XML sau EXCEL configurate special pentru programele de contabilitate: SAGA, NextUP, ContWin. Export facturi în format XML pentru sistemul e-factura sau integrare cu sistemul e-factura și facturile se trimit in SPV cu un singur click.

Back To Top