CRM – cel mai bun instrument de gestionare a emailurilor

CRM – cel mai bun instrument de gestionare a emailurilor

Distribuire

[Nr. voturi: 7 Nota medie: 5]

 

Cu 4,4 miliarde de oameni care se așteaptă să aibă un cont de e-mail până în 2023, e-mailul rămâne un instrument de top de productivitate și marketing pentru companii.

Acestea fiind spuse, este important pentru dvs. să verificați dacă software-ul CRM ales oferă instrumente extinse atunci când vine vorba de securitate, marketing automatizat și integrări referitoare la gestionarea e-mailurilor.

Piața software-urilor CRM se confruntă, de asemenea, cu o creștere semnificativă, ocupând primul loc ca fiind cea mai mare piață de software din lume.

Ca întreprinzător, este vital să le încorporați pe amândouă, atât un soft CRM , cât și marketingul prin e-mail în strategia dvs. generală de marketing. Împreună, oferă cunoștințe, resurse și instrumente valoroase pentru a vă transmite conținutul și mesajul către publicul potrivit.

Scopul principal al platformei CRM AMC este de a gestiona și îmbunătăți relația cu clienții dvs., iar o relație solidă cu clienții crește succesul afacerii. Un CRM colectează informații despre fiecare client existent și fiecare client potențial, cum ar fi produsele pe care le cumpără cel mai mult, cât de des vă contactează compania, cu cine vorbesc, pe ce dau click și multe altele.

Puteți utiliza aceste informații detaliate pentru a trimite campanii de e-mail direcționate care arată clientului un produs aferent de care ar putea fi interesat.

 

 

Cu CRM AMC nu mai ai nevoie de alt client de e-mail

Utilizarea unei platforme CRM de gestionare a e-mailurilor oferă un singur hub de stocare centralizat pentru toate datele clienților, care poate fi accesat de oricine are nevoie de acesta din organizația dvs., de la vânzări la marketing. Sistemul CRM stochează informații de contact, apeluri telefonice, activitate de vânzare, comportamentul utilizatorului și multe altele și poate dezvălui modele și constatări cheie despre clienții dvs.

Dacă datele clientului dvs. sunt stocate într-un loc separat, poate fi dificil să convertiți informațiile despre clienți în sarcini acționabile, cum ar fi comunicarea personalizată sau segmentarea. De asemenea, crește riscul de a se pierde. Platforma CRM AMC, care are integrată funcționalitatea de gestionarea a e-mailurilor, vă asigură că toate acestea funcționează împreună, oferindu-vă informațiile de care aveți nevoie.

Cu datele clientului într-un singur loc, este mai ușor să vezi cine este publicul tău și ce vor de la tine. Puteți urmări toate interacțiunile cu clienții și puteți vedea care strategii funcționează, care nu, și domenii în care afacerea dvs. poate crește și evolua.

Cele mai eficiente campanii de marketing prin e-mail sunt cele adaptate intereselor și preferințelor individuale. CRM AMC simplifică colectarea, organizarea și stocarea automată a datelor pertinente ale utilizatorilor.

Sistemul CRM AMC, încorporând funcționalitatea de gestionarea a e-mailurilor, oferă șabloane de e-mail ușor personalizabile care răspund pe fiecare dispozitiv, indiferent dacă clientul utilizează un telefon mobil, o tabletă sau un computer. Acest lucru este vital pentru o experiență de utilizator consecventă și antrenantă și vă poate ajuta să vă îmbunătățiți implicarea în campanie.

 

Descoperă platforma CRM

Distribuire

Scris de: AMC WebSoft