4 motive pentru care afacerea ta are nevoie de un CRM pentru facturarea online

4 motive pentru care afacerea ta are nevoie de un CRM pentru facturarea online

Distribuire

[Nr. voturi: 10 Nota medie: 5]

Întreprinderile mici și mijlocii pot gestiona mai bine fluxul de numerar, pot fi mai eficiente și pot înregistra plățile mai rapid prin intermediul unei platforme CRM cu funcția de facturare online.

Mulți antreprenori apelează la facturarea online pentru a accelera plățile clienților. În ultimii 10 ani, facturarea online a transformat modul în care întreprinderile facturează. Spre deosebire de facturile tradiționale, clienții pot plăti online cu un simplu click, iar antreprenorii pot urmări cu ușurință unde se află factură.

Pentru întreprinderile care se bazează foarte mult pe facturare – inclusiv galerii de artă, catering, comercianți cu amănuntul și alte servicii profesionale – realizarea acestei schimbări poate avea un impact pozitiv semnificativ.

Un program de facturare online, precum CRM AMC are toate funcţionalităţile necesare unei firme: de la facturare online  până la gestiunea clienților.

 

Iată de ce merită să faci această mișcare:

1. Poți fi plătit mai repede

Clienții care plătesc mai târziu pot bloca fluxul de numerar al unei afaceri. Un raport din 2021 al companiei de software Wave a constatat că 25% dintre microîntreprinderile chestionate – cele cu 9 sau mai puțini angajați – au așteptat mai mult de un an să fie plătite de cel puțin un client.

Dar facturarea online, cu ajutorul platformei CRM ușurează comunicarea între afaceri și clienți. Potrivit raportului, afacerile care au utilizat facturi digitale cu opțiuni de plată online au înregistrat cu aproximativ 15% mai multe facturi plătite în termen de 30 de zile decât acele companii care nu au utilizat această opțiune.

2. Este mai convenabil pentru clienți

De când pandemia a determinat scăderea cumpărăturilor fizice, mai mulți consumatori au început să arate o preferință pentru comanda și plata online. Facturile online sunt o modalitate ușoară de a răspunde acestei nevoi și de a oferi mai multe opțiuni de plată.

Efectuarea tranziției la facturile online cu opțiuni de plată încorporate ar putea încuraja, de asemenea, mai mulți clienți să plătească online decât să plătească fizic, reprezentând o schimbare utilă pentru întreprinderile mici.

3. Este eficientă

Facturarea online îți economisește timpul automatizând informațiile de facturare.

Facturarea online simplifică, de asemenea, programele de plată cu facturarea recurentă automatizată, astfel încât antreprenorii nu trebuie să trimită manual facturi în fiecare săptămână sau lună.

Permițând afacerilor să-și automatizeze facturarea, facturarea online ajută la economia timpului care este petrecut în mod obișnuit cu sarcini administrative, timp care poate fi utilizat pentru a câștiga mai mulți clienți și pentru a extinde afacerea.

4. Ajută la gestionarea fluxului de numerar

Preocupările privind fluxul de numerar nu sunt nimic nou pentru întreprinderile mici. Conform unui sondaj QuickBooks din 2021, 60% dintre întreprinderile mici au avut probleme cu fluxul de numerar. Facturarea online oferă firmelor un instrument pentru gestionarea mai eficientă a fluxului de numerar.

Spre deosebire de facturile fără opțiuni de plată digitală, facturile online permit antreprenorilor să urmărească îndeaproape ceea ce nu a fost plătit și să prevadă mai bine care vor fi veniturile.

 

Înregistrați-vă acum și aveți 30 de zile de utilizare Gratuită a platformei CRM AMC

Descoperă platforma CRM

Distribuire

Scris de: AMC WebSoft