CRM AMC Customer Relationship Management

O soluție CRM pentru managementul clienților este utilă în orice afacere deoarece simplifică procesele cu operațiuni complexe folosite în activitatea curentă.

realizare crm

Soluția CRM dezvoltată de echipa noastră cuprinde întreg procesul de management al unei companii, de la administrarea mailurilor până la încasări și realizarea de rapoarte.

CRM AMC a fost lansat din dorința de a ușura munca managerilor de afaceri mici și mijlocii. Platforma este ușor de folosit și vă oferă posibilitatea de a avea toate informațiile despre clienți, furnizori, servicii, oferte, contracte, facturi și încasări la un click distanță.

Cu CRM AMC scăpați de tabele, fișiere Word, Excel, foldere și agende. Managementul afacerii dumneavoastră va deveni mai plăcut, iar erorile umane vor fi evitate.

[Nr. voturi: 1 Nota medie: 5]

TESTATI GRATUIT!

Testați produsul nostru gratuit timp de 30 de zile și abia după hotărâți dacă vi se potrivește.

Funcționalitățile CRM-ului sunt complexe și gândite exact pentru managementul clienților, dar oferă și posibilitatea de administrare a mailurilor sau a serviciilor contractate la diverși furnizori, precum și gestionarea plăților.

COMPANIE

De aici începe totul. Configurează datele companiei, logo, adrese de email, conturi bancare, semnătură, cota TVA, serii documente și acestea vor fi preluate automat pe documentele emise prin intermediul CRM-ului: oferte, contracte, acte adiționale, facturi fiscale și chitanțe.

UTILIZATORI MULTIPLI

Toate conturile Premium beneficiază de funcția Multi-User. Aceasta a fost special concepută pentru companiile care au mai mulți angajați. Poți crea un număr nelimitat de utilizatori și pentru fiecare poți alege funcțiile la care are acces în platforma CRM.

MAIL-URI

Email-ul este un instrument digital indispensabil. Este un mijloc prin care putem comunica cu alți utilizatori (furnizori, clienți, parteneri) de oriunde din lume. CRM AMC poate fi folosit și pentru gestionarea mailurilor, nu mai ai nevoie de alt client de mail.

CLIENTI POTENTIALI

Adaugă direct din mail potențialii clienți și gestionează rapid datele lor de contact. Poți să le creezi oferte și să le trimiti direct pe mail. Când oferta a fost acceptată, cu un singur click, poți transforma clienții potențiali în clienti și poți continua cu ușurință gestionarea acestora.

CLIENTI

Management productiv înseamnă parteneriate pe termen lung. Noi te ajutăm să gestionezi cu ușurință clienții, serviciile, evenimentele, ofertele, contractele, facturile și încasările. Adaugă datele clienților și îi poti contacta direct din CRM telefonic, prin WhatsApp sau mail.

CALENDAR

Folosește instrumente digitale actuale și eficiente. Organizează-ti timpul cat mai eficace și productiv posibil. Adăugă în calendarul digital CRM AMC evenimentele importante, întâlnirile cu potențiali clienți sau furnizori. Astfel vei fi notificat și nu-ți va scăpa nimic din vedere!

SERVICII

Pe platforma CRM AMC ai toate serviciile organizate în formă de tabel. Acesta a fost structurat în așa fel încât vei putea realiza/genera diverse comparații, analize, rapoarte, sau oferte. Detaliile importante despre servicii, prețuri se pot descărca în format PDF și Excel.

OFERTE

Șabloane CRM AMC sunt predefinite pentru orice tip de ofertă și realizate pentru ca tu să economisești timp important și să te focusezi pe alte aspecte prioritare și nu pe căutarea de modele. Acestea se pot trimite pe mail sau exporta în format PDF.

CONTRACTE

Îți punem la dispoziție șabloane de contracte pe care le poți completa cu ușurință folosind datele și serviciile introduse în CRM apoi le poți trimite pe e-mail sau salva în format PDF. Completează data expirării contractului și sistemul te va notifica cu 7 zile înainte.

FACTURI

Emite facturi fiscale online în patru monede (leu, euro, dolar american, liră sterlină). Setează facturi recurente pentru serviciile prestate și se emit automat la data setată de tine. Facturile emise pot fi trimise clientului pe e-mail sau pot fi salvate în format PDF.

INCASARI

Ține evidența încasărilor companiei și emite chitanțe fiscale prin intermediul platformei CRM. Trimite automat notificări de plată clienților, prin e-mail, cu un număr de zile stabilit de tine, înainte sau / și după data scadentă a facturii fiscale.

FURNIZORI

Gestionează informațiile furnizorilor într-un mod ușor și eficient. Adaugă lista de furnizori, serviciile pe care ți le oferă, mail-urile, facturile, toate într-un singur loc. CRM AMC facilitează evaluarea serviciilor, costurilor și a impactului produs asupra business-ului tău.

RAPOARTE

Generează automat rapoarte referitoare la clienții noi adăugați, ofertele create, contractele generate, facturile emise (încasate sau neîncasate) și încasările dintr-o perioadă de timp aleasă de tine.

INTEGRARI

Integrează plata cu cardul prin NETOPIA Payments și oferă posibilitatea clienților tăi să aleagă metoda de plată preferată: plata cu cardul, plata prin transfer bancar (OP) sau cash.


TESTATI GRATUIT!

Testați produsul nostru gratuit timp de 30 de zile și abia după hotărâți dacă vi se potrivește.