CRM AMC Customer Relationship Management

O soluție CRM pentru managementul clienților este utilă în orice afacere deoarece simplifică procesele cu operațiuni complexe folosite în activitatea curentă.

realizare crm

Soluția CRM dezvoltată de echipa noastră cuprinde întreg procesul de management al unei companii, de la administrarea mailurilor până la încasări și realizarea de rapoarte.

CRM AMC a fost lansat din dorința de a ușura munca managerilor de afaceri mici și mijlocii. Platforma este ușor de folosit și vă oferă posibilitatea de a avea toate informațiile despre clienți, furnizori, servicii, oferte, contracte, facturi și încasări la un click distanță.

Cu CRM AMC scăpați de tabele, fișiere Word, Excel, foldere și agende. Managementul afacerii dumneavoastră va deveni mai plăcut, iar erorile umane vor fi evitate.

[Nr. voturi: 1 Nota medie: 5]

Funcționalitățile CRM-ului sunt complexe și gândite exact pentru managementul clienților, dar oferă și posibilitatea de administrare a mailurilor sau a serviciilor contractate la diverși furnizori, precum și gestionarea plăților.

COMPANIE

MAILU-RI

CALENDAR

CLIENTI

SERVICII

OFERTE

CONTRACTE

FACTURI

INCASARI

FURNIZORI

RAPOARTE

INTEGRARI


TESTATI GRATUIT!

Testați produsul nostru gratuit timp de 30 de zile și abia după hotărâți dacă vi se potrivește.