Când ar trebui întreprinderile mici să implementeze un CRM?

Când ar trebui întreprinderile mici să implementeze un CRM?

Distribuire

[Nr. voturi: 7 Nota medie: 5]

În zilele de astăzi, multe afaceri întâmpină dificultăți din cauza concurenței acerbe de pe piață iar un sistem CRM ar fi pentru majoritatea ajutorul de care au nevoie.

O experiență excepțională a clienților nu mai este un avantaj competitiv pentru afaceri. Lucruri precum produsele sau serviciile orientate către utilizator, comunicarea eficientă și sprijinul imediat sunt esențiale.

Clienții vor să fie pionul principal; trebuie să se simtă importanți. Începând cu prima interacțiune cu brandul și continuând cu fiecare detaliu, cu toții ne așteptăm să fim auziți, respectați și mulțumiți.

Dacă afacerea ta nu îi face pe clienți să se simtă așa, pregătește-te pentru ce e mai rău. Cel mai probabil, clienții o să se orienteze către concurenții care stabilesc conexiuni mai bune cu ei. Acesta este motivul pentru care trebuie să adoptați o strategie CRM de la bun început.

❌ Nu mai poți ține pasul

Dacă ți-ai jucat cărțile corect și rețeaua de vânzări vine cu noi oportunități, felicitări – ești pe calea cea bună! Dar ce rost are să obții mai multe oportunități dacă nu le poți menține și gestiona în timp util și eficient? Dacă simți că volumul de clienți noi nu aduce rezultatele dorite, s-ar putea să se datoreze faptului că nu îți gestionezi corect oportunitățile.

CRM AMC este o platformă creată întocmai pentru a te ajuta cu aceste probleme.

❌ Este dificilă localizarea datelor

Aveți date peste tot? O colecție de foi de calcul, e-mailuri și note lipicioase sunt suportabile atunci când afacerea ta este încă la început. Pe măsură ce cantitatea de informații crește, localizarea datelor poate deveni rapid dificilă, dacă nu chiar imposibilă.

Softul CRM face posibilă centralizarea datelor și accesibilitatea acestora, deoarece adună date din diferite surse și formează o înregistrare coerentă. Obții o imagine de ansamblu completă a profilurilor clienților, inclusiv istoricul comunicării cu aceștia.

❌ Gestionarea dificilă a clienților

Clienții valoroși sunt o binecuvântare pentru toate firmele și în special pentru cele mici. Cu siguranță nu îți dorești să îi pierzi pentru că se simt subapreciați și lipsiți de importanță. Este esențial să urmărești cu atenție acești clienți și să lucrezi la consolidarea relațiilor.

Un CRM vă poate ajuta cu asta – puteți eticheta cei mai importanți clienți și puteți forma o vizualizare personalizată separată. De exemplu, poți configura campanii de e-mail automatizate pentru a nu uita niciodată de o aniversare .

❌ Echipele de vânzări și marketing nu cooperează

Alinierea echipelor de vânzări și marketing este o cerință de bază pentru creșterea afacerilor. Dacă simți că angajații din oricare dintre echipe nu știu ce fac, trebuie să îi apropi pentru a colabora. O soluție CRM permite ambelor departamente să aibă acces la aceleași date și să le vadă actualizate în timp real.

❌ Echipa de suport pentru clienți nu poate oferi clienților răspunsuri corecte

Dacă clienții nu sunt mulțumiți de calitatea asistenței pe care o oferiți – fie pentru că nu este suficient de rapidă, fie pentru că nu este exactă și nu reflectă nevoile lor specifice, trebuie să îți intensifici strategia.

Dacă ai implementată o soluție CRM, îți va ajuta echipa de suport pentru clienți să cunoască istoricul exact al fiecărui client și să îi poată ajuta în cel mai eficient mod.

Distribuire

Scris de: AMC WebSoft