Majoritatea departamentelor de marketing au atât de multe de făcut și nu au suficient timp pentru a le face pe toate. Acest lucru este adesea valabil mai ales pentru optimizarea site-ului pentru motoarele de căutare (SEO).
Unii oameni aud cuvântul „externalizare” și cred că asta înseamnă că echipa internă nu este niciodată implicată – nu ar trebui să fie niciodată 100% așa.
Externalizarea SEO îți va economisi timp și va genera rezultate, dar dacă departamentul de marketing este complet deconectat, aceasta poate fi o rețetă pentru dezastru. De fapt, cea mai bună „externalizare” SEO implică un parteneriat strâns între echipa dumneavoastră internă și o agenție SEO, asigurându-vă că obiectivele organizaționale și KPI, precum și campaniile echipei de marketing sunt aliniate cu eforturile SEO.
Realizarea SEO poate fi deosebit de complexă din cauza algoritmilor în schimbare, a concurenței acerbe și a lipsei generale de înțelegere a domeniului. De asemenea, poate dura ceva timp pentru a obține rezultatele dorite. Cu toate acestea, poate aduce rezultate uriașe în timp.
Jonglarea cu așteptările privind timpul, banii și resursele umane dedicate acestui serviciu poate fi una dintre cele mai dificile provocări pentru oricine încearcă să câștige la capitolul SEO, motiv pentru care companiile aleg adesea să aducă ajutor extern pentru a face lucrurile rapid și la costuri mai mici.
Există adesea o anumită teamă și îngrijorare atunci când vine vorba de externalizarea oricărui aspect al unei afaceri. Acest lucru se datorează faptului că înseamnă că va trebui să acordați încredere unei terțe parte. Îngrijorarea este de înțeles, dar asta înseamnă doar că orice companie care ia în considerare această mutare ar trebui să folosească doar furnizori calificați și de încredere.
Impactul externalizării SEO: pozitiv sau negativ?
Externalizarea a ceva atât de esențial precum SEO poate avea un impact incredibil asupra afacerii și asupra nivelurilor de productivitate pentru echipa de marketing. Poate fi fie un impact dezastruos, fie unul pozitiv. Este riscant și nu este o victorie rapidă, este un joc lung, dar poate fi cu siguranță un joc plin de satisfacții care merită jucat.
3 motive pentru care orice companie serioasă care pune accent pe marketingul digital ar trebui să ia în considerare externalizarea serviciilor SEO.
Se câștigă timp prețios
Acesta este primul și cel mai de bază beneficiu al externalizării eforturilor SEO. Optimizarea paginilor și a conținutului site-ului, pentru a se poziționa mai sus în paginile cu rezultate ale motoarelor de căutare, necesită mult timp, mai ales dacă cei care se ocupă de ele nu au experiență. Dacă profesioniștii experimentați își asumă acest rol pentru website-urile companiei, echipa de marketing internă va economisi timp prețios.
Eficient din punct de vedere al costului
De obicei, nu merită timpul și costul pentru a instrui un angajat intern cu normă întreagă în ceea ce privește efectuarea serviciului SEO – este posibil să nu aibă abilitățile potrivite pentru a începe sau formarea în sine poate dura luni poate ani de zile. În plus, s-ar putea să nu aibă suficient timp în timpul zilei lor pentru a face efectiv SEO odată ce învață. Echipele de marketing sunt, de obicei, foarte ocupate.
Dacă doriți să se facă corect, veți avea nevoie de cineva cu ani de experiență sau de o echipă de profesioniști, specializați în domenii specifice ale campaniilor de SEO și marketing digital.
Rezultate mai rapide
Mai ales dacă aveți deja o cantitate suficientă de trafic organic, o agenție digitală sau un furnizor de servicii SEO poate lua ceea ce aveți și pune în spate o strategie completă de marketing digital, adică o strategie de cuvinte cheie, o strategie de generare de clienți potențiali și de conținut de marketing, precum și altele asemenea, astfel încât să vedeți rapid rezultate din conținutul și traficul care există deja. De multe ori dezvoltarea și implementarea unei strategii SEO adecvate pe un site cu trafic și conținut, altfel bune, poate duce la rezultate relativ rapide.
Prin externalizarea SEO, vă asigurați, de asemenea, că munca începe imediat, în loc să vă confruntați cu întârzierile obișnuite care provin din pre-planificarea și planificarea înainte de execuție internă. La urma urmei, profesioniștii mai puțin experimentați vor avea în continuare nevoie de timp pentru a învăța și a rezolva lucrurile chiar înainte de a începe, în timp ce profesioniștii nu se mai lovesc de astfel de bariere.
Așadar, prin intermediul AMC WebSoft rezultatele SEO pot fi măsurate, testate și îmbunătățite continuu în timp, de aceea se numește optimizare pentru motoarele de căutare.