skip to Main Content

Software-ul CRM este acum cea mai mare piață de software din lume, iar creșterea nu încetinește. De fapt, se așteaptă acum ca software-urile CRM să atingă venituri de peste 80 de miliarde de dolari până în 2025.

Unul dintre factorii cheie din spatele creșterii CRM este accesibilitatea. Companiile doresc acces la datele clienților în timp real, cu soluții mobile și cloud conducând drumul.

De la servicii pentru clienți și marketing prin e-mail până la personalizare, companiile se așteaptă acum să poată conecta platformele și tehnologiile cu datele clienților, pentru a oferi o experiență și mai personalizată.

Industria CRM continuă să crească într-un ritm uluitor, iar în fiecare an sunt raportate noi statistici bazate pe tendințele CRM.

Motivul?

CRM este acum în centrul oricărei afaceri în creștere. În 2020, am observat o utilizare sporită a software-ului CRM pe dispozitivele mobile. Acest lucru a fost ajutat de companiile care adoptă din ce în ce mai mult soluții CRM bazate pe cloud, permițând angajaților lor să acceseze software-ul oriunde ar merge de pe dispozitivul inteligent ales de ei.

91% dintre companiile cu peste 11 angajați folosesc acum software CRM

Cei care au îmbrățișat aceste tehnologii au văzut o îmbunătățire uriașă atât în ceea ce privește adoptarea software-ului CRM de către angajații lor, cât și îndeplinirea cotelor de vânzări.

Creșterea CRM mobil

Încă din primele zile ale CRM, unele companii s-au străduit să-i convingă pe angajați să adopte și să utilizeze software-ul. Astfel, odată cu utilizarea și dependența din ce în ce mai mare de tehnologia mobilă, acele companii care folosesc soluții CRM mobile înregistrează rate de adoptare mult mai mari.

Oferirea accesului CRM mobil nu crește doar utilizarea software-ului, ci și productivitatea forței de muncă. Statisticile au arătat că 50% dintre echipe și-au îmbunătățit productivitatea folosind un CRM mobil.

Utilizatorii CRM mobil obțin rezultate mai bune!

Un raport arată că dintre companiile care folosesc un CRM mobil, 65% își ating cotele de vânzări. În timp ce doar 22% dintre reprezentanții care folosesc CRM non-mobil au atins aceleași obiective.

Acces de pe mai multe dispozitive

Piața globală CRM mobilă va crește cu 11%, până la 15 miliarde de dolari la nivel mondial în acest an, deoarece companiile încearcă să se conecteze cu clienții lor prin intermediul dispozitivelor lor mobile.

Deși utilizarea CRM pe un dispozitiv mobil este încă mai mică decât cea de pe un laptop sau desktop, utilizarea în creștere de pe dispozitive mobile și tablete înseamnă că 81% dintre utilizatori își accesează acum software-ul CRM de pe mai multe dispozitive.

Creșterea numărului de soluții CRM bazate pe cloud

Această nevoie tot mai mare de a-și accesa software-ul de pe mai multe dispozitive și din diverse locații a dus la creșterea utilizării soluțiilor CRM bazate pe cloud.

În 2008, doar 12% dintre companii au folosit CRM bazat pe cloud. Această cifră a crescut acum la 87%.

Creșterea CRM nu încetinește

Veniturile din software-urile de management al relațiilor cu clienții (CRM) au depășit sistemele de gestionare a bazelor de date pentru a deveni cea mai mare dintre toate piețele de software…

Aproape 60% dintre organizații au crescut cheltuielile IT în 2022.

În acest an, investițiile sunt considerate necesare de majoritatea companiilor pentru a fi la curent cu tehnologiile noi și emergente, dar și cu transformarea digitală. Și este puțin probabil ca această tendință să se schimbe pe măsură ce companiile investesc mai mult în CRM pentru a deveni conforme cu GDPR.

Putem observa că software-ul CRM conduce această investiție în tehnologie, 44% dintre companii plănuind să crească bugetele IT în 2023, față de 38% în 2022. Acest lucru nu este doar pentru a ține pasul cu concurenții lor, ci și ca rezultat al îmbunătățirii vânzărilor.

Trăim într-o lume în care 60% dintre consumatori își încep cercetarea produselor cu unul sau mai multe motoare de căutare înainte de a se îndrepta către un anumit site web – și vor folosi dispozitive mobile, laptopuri și desktop-uri pentru a căuta produsele de care sunt interesați.

Pentru a implica clienți potențiali pe mai multe dispozitive și pe mai multe canale, ai nevoie de date și procese. Cu software-ul CRM AMC, poți crea o imagine de ansamblu la 360 de grade a fiecărei persoane cu care te conectezi.

 

Back To Top