skip to Main Content

De-a lungul anilor, soft-ul CRM a trecut de la a fi un activ prețuit al câtorva corporații mari la un must-have pentru fiecare organizație. Datorită acestei dezvoltări, CRM-urile sunt acum o opțiune accesibilă pentru industriile și întreprinderile de orice dimensiune. 91% dintre companiile cu peste zece angajați implementează un CRM.

După cum te-ai aștepta, automatizarea sarcinilor care necesită timp îți poate economisi mult timp în fiecare săptămână.

Doar imaginează-ți, de exemplu, ce ar putea însemna automatizarea unei campanii de e-mail. Cât timp ți-ar lua să trimiți manual o întreagă serie de e-mailuri către o listă de sute de persoane de contact?

Beneficiile automatizării CRM

  • Simplificarea sarcinilor, astfel încât să poți face mai multe fără a sacrifica ore prețioase în acest proces;
  • Generarea mai multor clienți potențiali și creșterea ratelor de calificare prin urmărirea mai rapidă;
  • Creșterea numărului de conversii din vânzări concentrându-te pe cei mai buni clienți potențiali și asocierea cu cei mai buni reprezentanți de vânzări;
  • Executarea mai multor campanii în mod eficient, adesea cu posibilitatea de a le crea folosind funcțiile de glisare și plasare;
  • Îmbunătățirea satisfacției clienților prin abordarea promptă a problemelor legate de serviciul clienți;
  • Păstrarea mai multor clienți, ceea ce poate crește profiturile;
  • Reducerea erorile manuale;
  • Extragerea datelor din surse disparate pentru a vedea imaginea de ansamblu;
  • Sporirea implicării clienților prin integrarea cu roboți bazați pe inteligență artificială.
  • Rezolvarea rapidă a problemelor prin rutarea inteligentă care direcționează automat interogările către agentul relevant.

O privire de ansamblu asupra modului în care unele industrii utilizează sisteme CRM automate:

Fitness

Din cauza pandemiei, industria fitness-ului s-a transformat de la sălile de sport la sesiuni de antrenament virtuale online. Sistemele CRM automatizate au venit în salvarea companiilor de fitness și a antrenorilor de sală care se luptă să se adapteze la noua normalitate.

Automatizarea proceselor back-end le permite lucrătorilor să se concentreze asupra obiectivelor principale, cum ar fi implicarea și reținerea clienților. De exemplu, în loc să adaugi manual clienți la software-ul tău, fluxurile de lucru îi adaugă automat din e-mailuri, clienți potențiali sau achiziții în aplicație.

Întrucât fitness-ul este o industrie orientată spre clienți, automatizarea CRM permite companiilor să optimizeze interacțiunea cu instrumente precum pachetele automate de bun venit și mementourile de antrenament.

Comerț electronic

Platformele de comerț electronic folosesc automatizarea CRM dintr-o multitudine de motive — de la fluxurile de lucru pentru implicarea clienților până la raportare și analiză.

Clienții cumpără produse zi și noapte, iar comenzile sunt efectuate 24/7. CRM sincronizează informațiile despre clienți cu bazele de date centrale după fiecare comandă, facilitând comunicarea și campania viitoare. Acesta extrage date din mai multe puncte de contact pentru a ajuta la creșterea clienților potențiali și pentru a se asigura că profilurile clienților sunt actualizate .

Proprietarii de afaceri pot folosi fluxuri de lucru automate pentru a segmenta clienții, pentru a gestiona inventarul și chiar pentru a imprima etichete de expediere. Configurarea e-mailurilor automate pentru vânzare încrucișată și upselling și trimiterea de mementouri de recuperare a coșului abandonat ajută la creșterea valorii medii a comenzii. Instrumentele analitice automate pot urmări istoricul achizițiilor, ratele de conversie, statisticile de implicare și hotspot-urile site-ului.

Legal

Automatizarea se adresează în principal aspectelor legate de proces ale muncii unui avocat. Le eliberează timpul de sarcini administrative cu valoare redusă, cum ar fi revizuirea documentelor, urmărirea orelor, programarea întâlnirilor și codificarea sarcinilor.

CRM-urile permit firmelor de avocatură să simplifice gestionarea clienților și să prioritizeze noii clienți potențiali prin stocarea tuturor datelor esențiale. Aceștia pot construi fluxuri de lucru scalabile pentru a automatiza procese precum generarea contractelor, facturarea și gestionarea riscurilor și a conformității.

Așadar, cu ajutorul CRM AMC creezi fluxul de lucru, declanșatoarele, conținutul și lași sistemul să se ocupe de restul. Mult mai manevrabil. Automatizarea printr-o platformă CRM vine cu o mulțime de beneficii, pe lângă faptul că îți oferă timp pentru a te concentra pe sarcini mai importante.

 

Back To Top