
Crearea paginii de pornire ideale pentru un site web
Prima impresie este critică…. În multe vizite pe site-uri, pagina de pornire creează prima impresie. Începe imediat să spună povestea și permite conectarea cu vizitatorii.
Trebuie să vă asigurați că pagina de pornire este primitoare, cu aspect profesional, creează încredere, răspunde la întrebări și oferă o direcție clară.
Nu puteți sări direct la design fără să vă gânditi mai întâi la poveste, la răspunsurile pe care trebuie să le oferiți, la capacitatea de a vă construi încrederea și la modul în care trebuie să îndrumați utilizatorii.
Definirea și proiectarea paginii de pornire sunt câteva dintre cele mai importante aspecte pe care trebuie să le aveți în vedere în dezvoltarea site-urilor web.
Executarea, fără o planificare corectă, va produce rezultate negative. Nu va reuși să producă ceea ce doriți și va crea o primă impresie negativă pe care nu o mai puteți elimina prea ușor.
Începeți cu un proces formal și un plan solid. Nu alegeți doar o temă frumoasă cu peste 100 de opțiuni. Marketingul corect are nevoie de strategie și execuție.
Începeți mai întâi cu definirea aspectului de succes pentru dvs. și viitorul dvs. site web.
Pentru a vă ajuta să vă formulați planul, trebuie să cunoașteți răspunsurile la unele întrebări critice care vă ajută să vă definiți piața țintă, cum puteți ajuta și cum se pot converti potențialii clienți. Puneți-vă aceste întrebări și documentați-vă asupra răspunsurilor:
- Care este piața tintă?
- Ce probleme trebuie să rezolve?
- Cum puteți ajuta în rezolvarea acestor probleme?
- Ce serviciu/produs sau conținut poate oferi o soluție?
- Ce conținut puteți oferi ca informații suplimentare?
- Cum se pot converti vizitatorii în abonați sau clienți?
După ce răspundeți la întrebările de mai sus, veți putea oferi o anumită strategie, veți putea planifica înainte și vă veți asigura că procesul este în conformitate cu obiectivele.
Definirea vizitatorilor vă ajută să rămâneți concentrați asupra acestora
Acum trebuie să mergeți mai departe și să săpați mai mult. Următorul pas este identificarea și documentarea clară despre cine vine pe site-ul web. Dacă puteți grupa acești vizitatori în segmente, puteți să realizați mai bine procesul de comercializare.
Acum că aveți vizitatorii definiți în segmente, trebuie să creați o foaie de parcurs pentru fiecare. Puteți utiliza orice metodă care funcționează cel mai bine pentru dvs. Hârtie și stilou cu săgeți, Excel, Word sau un pachet software online. Nu contează ce metodă utilizați atât timp cât acordați un moment pentru a documenta traseul pe care doriți să îl parcurgă fiecare persoană vizitator în cadrul site-ului.
Acest pas vă ajută să definiți ceea ce trebuie să furnizați în cadrul site-ului web pentru a deservi în mod corespunzător diverșii vizitatori și nevoile lor unice. Când vizitatorii site-ului web sunt deserviți corect, sunt fericiți. Vizitatorii fericiți se convertesc și se întorc.
Scrieți o descriere scurtă despre cine sunteți și ce faceți
O pagină de pornire ar trebui să aibă text. Nu o tonă de text, ci suficient text pentru a oferi vizitatorilor o privire de ansamblu rapidă despre cine sunteți și ce faceți. Faceți aceste informații scurte și succinte, în timp ce sunt în continuare informative.
Scopul acestui pas este de a scrie un text care să fie ușor digerabil de către vizitatori și să îi ajute să confirme că sunt pe site-ul potrivit.
Evitați nevoia de a scrie o carte. O mulțime de oameni doresc să completeze această zonă cu cuvinte cheie în speranța de a atrage Google. Acest lucru nu funcționează pentru SEO și ar trebui evitat, deoarece afectează experiența generală a utilizatorului.
Utilizatorii nu doresc să citească paragrafe de text pe pagina principală. Ei doresc confirmarea faptului că au localizat o posibilă potrivire cu nevoile lor.