Beneficiile automatizării CRM fără a pierde contactul uman

Beneficiile automatizării CRM fără a pierde contactul uman

Distribuire

[Nr. voturi: 4 Nota medie: 5]

Mulți antreprenori când aud cuvintele „automatizare și CRM”, se gândesc la lipsa unor interacțiuni umane. Din fericire, este complet opusul.

În această epocă a hiper-personalizării, un CRM este esențial în colectarea de date și declanșarea automatizărilor personalizate pentru clienții dvs.

Valoarea intrinsecă în automatizare provine din perspectivele unice pe care CRM-ul le oferă, permițându-vă să oferiți o experiență mai personală clienților dvs.

Iată 3 modalități prin care automatizarea CRM AMC poate consolida relațiile fără a pierde contactul uman.

 

Completarea lacunelor

CRM este de neprețuit atunci când vine vorba de colectarea datelor. În multe privințe, aceasta este partea ușoară. Dar elementul uman vine atunci când începeți să eliminați lacunele din cunoștințele dvs. despre clienți și afacere.

Factori precum: cine sunt cei mai buni clienți, în ce etape ale procesului de vânzare sunt clienții dvs. și de ce servicii sunt interesați, sunt doar câteva dintre beneficiile pe care vi le poate oferii un CRM.

Cheia este să utilizați aceste date pentru a propulsa noi relații de vânzări și clienți.

Prin completarea lipsurilor din toată perioada de contact a clienților dvs., aveți ocazia să vă implicați în conversații mai personalizate care să mute cu adevărat relația pe calea succesului în vânzări.

Adaptarea comunicării

Marketingul de astăzi s-a schimbat, iar personalizarea este imperios necesară. Nu mai funcționează un singur model pentru toate mesajele cu clientul de astăzi.

De fapt, aproape 75% dintre clienți sunt frustrați atunci când ofertele, email-urile și anunțurile nu sunt personalizate în interesul lor.

Cu puterea automatizării CRM, întreprinderile pot segmenta și comunica automat cu fiecare persoană în funcție de nevoile lor unice. Deci, în loc să trimiteți un e-mail în masa cu aceeași informație pentru fiecare contact ca un robot, puteți trimite email-uri și oferte personalizate.

 

Îmbunătățirea planificării

Unul dintre cele mai bune moduri prin care automatizările CRM conduc la îmbunătățirea experienței umane este prin analize și raportări.

Deoarece CRM-ul dvs. continuă să capteze date valoroase ale utilizatorilor, date despre clienți și date din industrie, puteți monitoriza și măsura ceea ce funcționează și ce nu.

De exemplu, rapoartele clienților pot fi generate automat pentru a vă oferi informații despre canalele de marketing care aduc cei mai mulți clienți și unde ar trebui să investiți resursele viitoare.

 

Informațiile despre vânzări pot fi extrase automat din CRM, pentru a vă ajuta să luați decizii critice și să pregătiți estimări mai precise pentru afacerea dvs.

Un CRM este de asemenea util pentru analiza tendințelor clienților și a modelelor de cumpărare atunci când vă dați seama care ar trebui să fie următoarea strategie pentru piața țintă.

Când afacerea folosește automatizarea CRM pentru a înțelege cine sunt clienții ideali și ce produse sau servicii doresc, veți fi într-o poziție mult mai bună pentru a atrage și a menține clienții potriviți, precum și pentru a asigura creșterea afacerii în viitor.

Folosind automatizarea CRM pentru a adapta comunicarea de marketing, pentru a completa lacunele din cunoștințe și pentru a îmbunătăți planificarea viitoare, veți fi într-o poziție mai bună pentru a accesa partea umană a afacerii.

Descoperă platforma CRM

Distribuire

Scris de: AMC WebSoft