7 semnale că afacerea ta are nevoie urgentă de un CRM

7 semnale că afacerea ta are nevoie urgentă de un CRM

Distribuire

[Nr. voturi: 6 Nota medie: 5]

Dacă utilizezi în continuare foi de calcul, foldere înghesuite sau e-mailuri salvate pentru a urmări interacțiunile cu clienții tăi, nu pierzi doar timp și energie prețioasă, dar îți lipsește și oportunitatea de a-ți crește rentabilitatea.

Dacă încă nu ești convins că există o modalitate mai bună, iată câteva semne că este timpul să investești într-un CRM.

 

1. Datele tale sunt dezorganizate sau neclare

Ce pași faci atunci când trebuie să te adresezi unui client? Navighezi prin pagini de mesaje și de e-mail? Cauți acea notă pe care ai lăsat-o undeva în birou?

Dacă datele tale nu sunt stocate într-o singură locație centralizată, se pot pierde cu ușurință – împreună cu șansa de a încheia un contract cu acel potențial client. Cu CRM AMC, tot ce ai nevoie poate fi găsit cu un singur clic.

Introducerea manuală a datelor poate produce un dezastru atunci când vine vorba de exactitatea informațiilor. Ne place sau nu, suntem cu toții oameni, ceea ce înseamnă că suntem cu toții predispuși la erori, unele dintre ele putându-se dovedi costisitoare – în special pentru o afacere mică.

Modalitățile de lucru bazate pe foi de calcul nu sunt la fel de fiabile ca soluțiile software moderne de astăzi.

Cu CRM AMC, vei evita greșelile de dactilografie, ștergerile sau suprascrierile accidentale, intrările duble și formulele greșite…. Toate acestea putând fi incredibil de perturbatoare pentru operațiunile de rutină ale companiei tale.

 

2. Nu poți ține pasul cu potențialii clienți

Dacă ai norocul să ai mai multe oportunități, dar te chinui să menții un ritm util și eficient, care este ideea? Un CRM inteligent poate gestiona toate activitățile pentru tine. Pe lângă faptul că este ușor de urmărit și rapid, oferă un avantaj echipei tale de vânzări să-și prioritizeze și optimizeze fluxul de lucru.

 

3. Nu ai idee cu se ocupă echipa ta de vânzări

Scopul fiecărei companii de succes este îmbunătățirea vânzărilor. Dar cum puteți realiza acest lucru dacă nu puteți urmării cu ușurință ce funcționează și ce este o pierdere de timp, bani și resurse?

Un CRM oferă o perspectivă în timp real asupra activității echipei de vânzări, permițându-vă să determinați modul în care reprezentanții își petrec timpul și ce acțiuni pot și trebuie optimizate pentru a încheia mai multe contracte. Este cel mai simplu și rapid mod să vă îmbunătățiți procesul de vânzare.

Vizualizarea unei foi de calcul detaliate nu oferă nici-o informație în timp real cu privire la ce face fiecare membru al echipei de vânzări.

Acest lucru poate însemna o reducere semnificativă a productivității. De asemenea, poate duce la oportunități ratate care reprezintă vânzări pierdute.

 

4. Serviciul de suport clienți nu este performant

Atragerea clienților noi este destul de dificilă. Păstrarea lor pe o perioadă îndelungată este și mai dificilă.

Dar păstrarea clienților existenți este mult mai rentabilă decât urmărirea constantă a noilor oportunități. Astfel încât, serviciul pentru clienți ar trebui să fie o prioritate.

Din păcate, fără un sistem formal în vigoare, clienții ar putea să se simtă mai puțin decât mulțumiți. Un CRM împiedică acest lucru, ținând în permanență legătura cu tot ceea ce ai nevoie pentru a depăși așteptările clienților.

 

5. Nu se poate scala

Utilizarea unei foi de calcul Excel pentru a vă gestiona clienții poate fi în regulă la început, dar pe măsură ce afacerea ta crește, această metodă este realizată cu erori potențiale și probleme de comunicare greșită.

Și ce se întâmplă dacă obții un aflux brusc de afaceri noi? Sistemul actual va putea să-l gestioneze? Un CRM păstrează datele centralizate și actualizate, poate fi accesat de la distanță de orice membru al echipei.

Succesul viitor al afacerii depinde foarte mult de dezvoltarea și menținerea relațiilor bune cu clienții. O modalitate de a utiliza sistemul CRM este de a standardiza procesul de gestionare a oportunităților, de a oferi vizibilitate în vânzări și marketing și de a vă permite să oferiți o experiență mai bună clienților în general.

Cel mai bun predictor al succesului viitor este trecutul. Dar dacă te bazezi pe un program vechi, cu funcționalități puține sau deloc avansate, pentru a determina care vor fi nevoile tale viitoare, atunci ai nevoie de noroc.

 

6. Echipa pierde timpul

Echipa ta de vânzări ar putea fi ocupată, dar dacă este sau nu eficientă, putem spune bazându-ne pe cât timp și energie se pierde.

Reprezentanții de vânzări trebuie să găsească tot ce au nevoie la un singur clic, fără erori sau duplicarea muncii. Apoi și-ar putea concentra timpul și expertiza pe alte lucruri mai importante, cum ar fi construirea relațiilor și transformarea mai multor oportunități în clienți.

 

7. Nu se poate măsura performanța

Dorești o defalcare a vânzărilor și veniturilor? Curios despre cum se desfășoară vânzările într-o anumită zonă geografică? Ai nevoie de o listă de oportunități de vânzare în ordinea unei date?

Folosirea unei foi de calcul pentru a trage aceste date și a le compila în ceva util este aproape imposibilă, în special dacă afacerea ta continuă să crească. Astfel, fără informațiile cheie de acest gen, te poți lipsi cu ușurință de oportunități suplimentare de vânzare.

Cu un CRM, poți aduna rapid și ușor informațiile de care ai nevoie până la cele mai mici detalii și să le organizezi în orice mod dorești.

Rapoarte complexe pot fi create foarte simplu, economisind astfel timp și oferind conducerii toate instrumentele necesare pentru a se asigura că merg în direcția corectă.

Folosind un CRM, poți accesa orice date ai nevoie, știind că sunt actualizate și exacte, pentru a prognoza și planifica strategia potrivită afacerii tale.

Acest lucru va asigura un succes constant și durabil.

Distribuire

Scris de: AMC WebSoft