skip to Main Content

Cele 10 porunci ale CRM-ului

Utilizarea unui sistem CRM poate fi benefică pentru o firmă în plină dezvoltare, ajutând la îmbunătățirea proceselor de vânzare, consolidarea datelor, îmbunătățirea relației cu clienții, îmbunătățirea eficienței operaționale, monitorizarea performanței, urmărirea clienților potențiali, creșterea satisfacției clienților, personalizarea comunicării, integrarea cu alte sisteme și îmbunătățirea procesului de luare a deciziilor.
Read More
Back To Top
Prezentare generală a confidențialității

Acest site web folosește cookie-uri. Cookie-urile analitice ne ajută să ne îmbunătățim website-ul oferind informații despre modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul nostru și cookie-urile necesare pentru ca website-ul să funcționeze corect.

Cookie-uri necesare

Site-ul web nu poate funcționa corect fără aceste cookie-uri necesare și pot fi dezactivate numai modificând preferințele browserului. Pentru a afla mai multe despre aceste cookie-uri, cum le folosim pe site-ul nostru web și cum să revizuim setările dvs. de cookie-uri, vă rugăm să consultați politica noastră de cookie-uri.

Cookie-uri analitice

Cookie-urile analitice ne ajută să ne îmbunătățim site-ul web prin colectarea și raportarea informațiilor de utilizare. Puteți renunța la cookie-urile analitice glisând butonul spre stânga. Vă puteți schimba preferința în orice moment făcând clic pe pictograma cookie-uri.