skip to Main Content

Când dorești să investești într-o platformă CRM, iată 5 caracteristici cruciale de luat în considerare.

1. Configurare rapidă

Echipele de vânzări și marketing nu ar trebui să petreacă ore și ore încercând să se adapteze la software-ul nou, derutant. CRM AMC este creat pentru a ajuta echipele cu șabloane care se potrivesc tuturor nevoilor.

Șabloanele nu sunt doar liste de lucru de bază cu etichete. Sunt panouri intuitive cu filtre prefabricate și coloane personalizabile pentru a adăuga diferite tipuri de date. În esență, poți alege un șablon pentru a vizualiza întregul canal de vânzări în câteva minute și apoi să revi la gestionarea clienților potențiali.

2. Date centralizate

Atunci când toate datele despre clienții potențiali, clienții existenți, oferte de vânzări, programe de întâlniri/apeluri etc. sunt disponibile într-un spațiu de lucru central, acestea au un impact pozitiv asupra echipelor de vânzări, marketing și asistență.

CRM AMC este o platformă excelentă pentru gestionarea datelor și a rețelei de vânzare. Toate datele clienților sunt centralizate și actualizate în timp real. Acest nivel de organizare îmbunătățește funcționalitatea și, prin urmare, îi ajută pe reprezentanții de vânzări să stimuleze implicarea clienților, îi ajută pe marketerii să creeze campanii productive și îi ajută pe agenții de la suport clienți să înlocuiască răspunsurile generice cu conversații de impact.

3. Automatizare

O platformă CRM care nu automatizează sarcinile repetitive din rețeaua de vânzări este ineficientă.

CRM AMC îți permite să creezi reguli personalizate de automatizare în întregul flux de lucru, nu doar pentru rețeaua de vânzări. Echipa ta poate uita de sarcinile banale și se poate concentra pe munca importantă. Gata cu mutarea manuală a articolelor dintr-un câmp în altul sau trimiterea manuală de e-mailuri. Configurează o automatizare simplă „dacă X (declanșator), atunci Y (acțiune)” și lasă softul CRM să o facă pentru voi.

De exemplu, poți configura o automatizare care notifică anumiți reprezentanți de vânzări atunci când clienții lor trimit un e-mail.

4. Colaborare îmbunătățită

O platformă CRM unde toate informațiile relevante pot fi accesate și actualizate în timp real creează un spațiu de lucru informat și colaborativ. Echipele de vânzări pot elimina confuzia legată de clienți cu canalele detaliate de vânzări ale software-ului, unde poți adăuga coloane pentru a descrie starea clienților potențiali, cesionații, programul apelurilor și multe altele.

Acest nivel de simplitate îmbunătățește fluxul de lucru în echipă, deoarece toată lumea este pe aceeași pagină. O conductă dinamică/bord de proiect duce, de asemenea, la conversații bazate pe context, care se învârt în jurul finalizării proiectului și a satisfacției clienților în loc de probleme interne minuscule.

Cu CRM AMC, poți promova colaborarea între echipe folosind permisiunile de acces.

5. Analytics

Analytics este cheia eficientizării proceselor în cadrul companiei. Nu știi niciodată cum diferite aspecte ale fluxului tău de lucru vor afecta rezultatele până când nu le analizezi. Dacă observi o întârziere constantă în anumite proiecte ale clienților, de exemplu, poți utiliza analiza pentru a afla de ce și pentru a rezolva problema.

Într-o notă similară, liderii echipei de vânzări pot folosi analize în timp real pentru a evalua pe cei mai performanți. Apoi ar putea cere sugestii sau feedback de la acești interpreți pentru a îmbunătăți întregul proces de lucru.

Back To Top