15 funcționalități vitale oferite de platforma CRM AMC

15 funcționalități vitale oferite de platforma CRM AMC

Distribuire

[Nr. voturi: 2 Nota medie: 5]

Platforma CRM AMC este actualizată permanent cu cele mai noi funcționalități pentru a-ți asigura o experiență de utilizare optimă și care să corespundă nevoilor tale. Echipa noastră lucrează permanent la perfecționarea sistemului CRM.

1. Configurarea companie

Configurează profilul companiei, logo, descriere, adrese de email, conturi bancare, semnătură, cote TVA, serii documente și acestea vor fi preluate automat pe documentele emise prin intermediul CRM-ului: oferte, contracte, acte adiționale, facturi proforme, facturi fiscale și chitanțe.

Salvează termenii generali ai unui contract sau creează draft-uri de contracte pentru a ușura emiterea acestora pe parcursul utilizării platformei.

Activează scăderea din stoc dacă vinzi produse și dorești să gestionezi stocurile cu ajutorul platformei CRM.

Setează termenul de plată pentru facturi, notificările pentru clienți privind scadența facturilor neîncasate și notificările pentru tine referitoare la expirarea contractelor.

2. Gestionare Utilizatori multipli

Funcția Multi-User a fost special concepută și implementată special pentru companiile care au mai mulți angajați. Poți crea un număr nelimitat de utilizatori și pentru fiecare dintre aceștia poți alege funcționalitățile la care va avea acces în platforma CRM.

 3. Gestionare e-mailuri companie

Poți configura adresele de mail ale companiei din CRM AMC și poți da acces fiecărui utilizator la adresa proprie. Utilizatorul folosește e-mailul pentru preluarea cererilor și transformarea acestora în clienți potențiali, pentru transmiterea documentelor către clienți sau furnizori, dar și pentru corespondență. Funcția e-mail integrată în CRM funcționează ca orice alt client de mail.

 4. Utilizarea calendarului

Pentru că timpul este prețios pentru oricare dintre noi, nu trebuie irosit. În special în afaceri, unde fiecare secundă poate face diferența. Cu cât sunt mai multe sarcini, cu atât s-ar putea să devină mai copleșitor să gestionezi toate operațiunile în timp util. Setează întâlnirile cu clienții sau furnizorii și vei fi notificat la timp.

 5. Adăugare și gestionare clienți potențiali

Soluțiile de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM) nu sunt doar instrumente utile, acestea sunt vitale în prospectarea, convertirea și păstrarea clienților. Dacă utilizezi sistemul CRM AMC în mod corect, poți crește ușor procentul de convertire și menținere a clienților.

 6. Management clienți

Softul CRM AMC îți oferă posibilitatea înregistrării informațiilor necesare pentru gestionarea eficientă a clienților, și anume: numărul de telefon, adresa de email, site-ul, sursa (website, telefonic, recomandare, rețele sociale, …), serviciile sau produsele vândute fiecărui client. De asemenea, poți completa observațiile pe care dorești să le ai în vedere, dar și care este statusul actual al clientului.

Management productiv înseamnă, în primul rând, parteneriate pe termen lung. Platforma CRM AMC nu doar te ajut să gestionezi cu ușurință serviciile, evenimentele, ofertele, contractele, facturile și încasările la fiecare client în parte ci îți pune la dispoziție și unelte pentru analiza acestora.

7. Serviciile sau produsele companiei

CRM AMC îți oferă posibilitatea completării unei liste cu servicii sau produse. Se poate completa denumirea serviciului/produsului, se poate adăuga codul aferent acestuia, precum și o descriere despre ceea ce presupune serviciul oferind informații suplimentare care pot fi accesate ori de câte ori este necesar. De asemenea, în completarea acestei liste puteți introduce prețul pentru serviciu, moneda în care se comercializează și, nu în ultimul rând, puteți adăuga perioada de valabilitate a serviciului oferit, dacă este nevoie sau stocuri dacă compania vinde produse.

8. Creare oferte

Platforma CRM AMC este concepută astfel încât operațiunile în ceea ce privește crearea și gestionarea ofertelor să se facă foarte ușor. Prin intermediul platformei CRM AMC este posibilă monitorizarea itinerariului ofertei astfel:

  • Generează oferte noi personalizate pentru fiecare client pe baza informațiilor obținute de la acesta și a serviciilor înregistrate în platformă
  • Stabilirea termenului de valabilitate a ofertei
  • Modificarea statusului ofertei în funcție de decizia clientului
  • Generarea automată a datelor de contact a potențialilor clienți
  • Calcularea valorii serviciilor/produselor ofertate
  • Salvare și Trimitere directă a ofertei pe email-ul clientului pe baza șabloanelor predefinite în platformă
  • Descărcarea ofertei în PDF
  • Monitorizare activității clientului în legătură cu oferta

 9. Generare contracte, anexe, acte adiționale, procese verbale

Software-ul CRM AMC este utilizat și pentru a crea, semna, trimite, reînnoi și aduna date despre contracte. Este conceput pentru a înlocui gestionarea manuală a contractelor fizice, iar pentru cazuri excepționale unde generarea contractelor se face extern, datele lor pot fi introduse manual în platformă pentru o gestiune completă.

Platforma îți oferă șabloane de contracte pe care le poți completa cu ușurință folosind datele și serviciile introduse în CRM apoi le poți trimite pe e-mail sau le poți salva în format PDF. Completează data expirării contractului și sistemul te va notifica cu un număr de zile, stabilit de tine, înainte de expirare.

 10. Facturare online

Crearea facturilor tipizate nu a fost niciodată ușoară, este un proces repetitive care devine plictisitor cu timpul și poate duce la multe greșeli.

CRM AMC este o platformă care poate fi utilizată și pentru emiterea facturilor proforme, a facturilor fiscale sau recurente. Acesta poate fi accesat și folosit de pe orice dispozitiv cu conexiune la internet (computer, tabletă, telefon mobil) care facilitează conceperea facturilor de acasă, de la birou, din mașină sau de la munte. Nu contează locul în care te afli, trebuie doar să ai cu tine un dispozitiv conectat la internet.

11. Încasare facturi

Sistemul CRM AMC oferă o viziune completă și analitică a încasărilor companiei, care este vitală pentru a menține o situație eficientă a veniturilor.

Un sistem eficient de gestionare a încasărilor firmei, nu reprezintă doar cheia creșterii profitabile a afacerii ci este, de asemenea, fundamental pentru satisfacția clienților. Dacă procesul de comandă este într-un sistem, iar facturarea este în altul, faceți loc pentru posibile erori, întârzieri și comunicări greșite.

 12. Gestionare plăți

Beneficiile utilizării CRM AMC pentru gestionarea informațiilor furnizorilor și a plăților către aceștia:

  • Creează o bază de date centralizată a tuturor furnizorilor
  • Urmărește cu ușurință evenimentele furnizorilor
  • Adaugi facturile și urmărești plățile lor
  • Primești notificări pentru facturile scadente
  • Generezi rapoarte referitoare la plăți

13. Generare rapoarte

Cu software-ul CRM AMC utilizatorii pot genera și vizualiza statistici dintr-o perspectivă extrem de vizuală, captivantă folosind rapoarte personalizate și tablouri de bord. Acestea oferă actualizări de date în timp real. Managementul poate utiliza aceste rapoarte pentru a lua deciziile bazate pe date reale.

14. Integrare terți

  • Plata cu cardul

Integrează plata cu cardul și oferă posibilitatea clienților tăi să aleagă metoda de plată preferată: plata cu cardul, plata prin transfer bancar (OP) sau cash.

  • E-factura

Autorizează CRM AMC pentru a putea trimite facturi prin portalul RO e-Factura cu un singur click. De asemenea, poți verifica și statusul facturilor transmise.

sau

Exportă facturile în format XML și încarcă-le manual în SPV

  • Exportă facturile pentru programul de contabilitate dorit: SAGA sau Next UP

15. Sarcini utilizatori

Un sistem eficient de gestionare a sarcinilor angajaților unei companii ajută antreprenorii să ia decizii corecte cu privire la managementul echipei. Sistemul CRM AMC oferă posibilitatea trasării sarcinilor individuale sau de grup precum și verificarea acestora de către administratorul acestuia.

Distribuire

Scris de: AMC WebSoft